uni_bgrt.jpg
loading systemsloading systems
  • Home
  • Produkty
    • Nakladacie miesta
      • Vyrovnávacie mostíky
      • Tesniace límce
      • Mini vyrovnávacie mostíky a sklopné plechy
      • Predsadené komory
      • Zdvižné plošiny
      • Bezpečnostné systémy
      • Advanced Control Centre
      • Mobilný vyrovnávací a pevný nájazdový mostík
    • Priemyselné vráta
      • Sekčné vráta
      • Rýchlobežné vráta
      • Protipožiarne vráta a dvere
      • Špeciálne vráta
      • Rolovacie vráta a mreže
      • Lamelové clony
      • Kyvné vráta z PVC
      • Priemyselné vzduchové clony
  • K stiahnutiu
  • BIM
  • Servis
  • Aktuality
  • O nás
  • Kontakt
  • SK
  • EN
  • NL
  • PL
  • CZ
  • GB
  • B
  • FR
  • DE
  • RU

Nakladacie miesta

  • Vyrovnávacie mostíky
  • Tesniace límce
  • Mini vyrovnávacie mostíky a sklopné plechy
  • Predsadené komory
  • Zdvižné plošiny
  • Bezpečnostné systémy
  • Advanced Control Centre
  • Mobilný vyrovnávací a pevný nájazdový mostík

Priemyselné vráta

  • Sekčné vráta
  • Rýchlobežné vráta
  • Protipožiarne vráta a dvere
  • Špeciálne vráta
  • Rolovacie vráta a mreže
  • Lamelové clony
  • Kyvné vráta z PVC
  • Priemyselné vzduchové clony
 

potrebujete poradiť?

+421 337 748 795
servis (a) loading-systems tecka sk

 

k stiahnutiu

 

 

 

kariéra

 

 

 

 

GDPR
ochrana osobných údajov

 

  • Úvod
  • \
  • Produkty
  • \
  • Návrh nakladacieho miesta

Návrh nakladacieho miesta

Firma Loading Systems je známa ako dodávateľ a špecialista na kompletné projekty a zapája sa preto čo najskôr do prípravných prác na nových projektoch alebo prestavbách. V prípravnej fázi sa rozhoduje o budúcom spôsobe využitia, ktorý musí byť čo najjednoduchší. Jedná sa o vybavenie celého areálu, návrh nakladacích miest a výber správnych produktov.

gal1 gal2 gal3 Galéria
článku
         

 

Odtok vody z nakladacieho miesta

Pri návrhu nájezdnej plochy alebo nakladacieho miesta je dôležité, aby bol zaistený odtok vody z budovy a aby nákladné vozidlá stáli vodorovne. Behom procesu nakládky a vykládky potom nedochádza k pretekaniu vody zo strechy vozidiel u nakladacieho otvoru na prítomné osoby a tovar. Rovnako sa tak predchádza poškodeniu vrát a vnútorného povrchu budov a nadmernému zaťaženiu bezpečnostných nárazníkov nakladacieho miesta.

 

Rozmiestnenie otvorov a dopravné riešenie

Pri vybavení areálu je dôležité určiť si smer jazdy vozidiel a počítať s priestorom potrebným k ich otočeniu. Okrem toho je nutné venovať pozornosť správnemu vymeraniu osovej vzdialenosti medzi jednotlivými nakladacími miestami, aby mali nákladné vozidlá dostatok priestoru na otvorenie dverí. Doporučená osová vzdialenosť medzi jednotlivými nakladacími miestami je min. 4000 mm. Vzdialenosť od stredu posledného otvoru ku kraju budovy doporučujeme min. 3000 mm. Ďalej musia mať vodiči behom nájazdu k nakladaciemu miestu dostatočný výhľad v spiatočných zrkadlách.

Ak neposkytuje stávajúca plocha dostatočný priestor, je možné ako riešenie zvoliť pilovité usporiadanie nakladacích miest, vnútorné nakladacie miesta alebo vzostupný nájazd.

 

Typy a špecifikácia tesniaceho límca

Typ tesniaceho límca, jeho šírka, výška a špecifikácia použitého tesniaceho materiálu sú závislé na šírke a výške nákladného vozidla, výške nakladacieho miesta, rozmeroch vrát a požadovanom stupni utesnenia.

 

Výška plošiny nakladacieho miesta

Výška plošiny nakladacieho miesta sa odvodzuje podľa výšky podlahy najčastějšie používaných nákladných vozidiel. Jedná sa o vozidlá, ktoré sa vyskytujú najčastejšie. Vozidlá s výnimočnými rozmermi je možné naložit a vyložit iným spôsobom.

Výšky podlahy nákladných vozidiel
/ Medzinárodná preprava (návesy) 1100 - 1400 mm      
/ Ľahké (rozvážacie) nákladné autá    1000 - 1200 mm
/ Veľkoobjemové a malé kontajnery 1200 - 1600 mm
/ Chladiace vozidlá 1300 - 1500 mm
/ Veľkoobjemová preprava   600 - 1000 mm
 

Priestor pod mostíkom pre sklopnú plošinu

Vzhľadom k tomu, že mnoho nakladacích vozidiel je v zadnej časti opatrených hydraulickou plošinou, doporučujeme pod nakladacím mostíkom nechať voľné miesto (šírka - 3000 mm, hĺbka - 2700 mm, výška - 350 mm). Behom zákazdu nákládného vozidla bude sklopná plošina vozidla v otvore pod mostíkom.

 

Dĺžka vyrovnávacieho mostíka

Dĺžka nakladacieho mostíka je závislá na maximálnom možnom uhle stúpania interného prepravného vozidla a prekladaného tovaru. Dĺžky mostíka sa pohybujú podľa konkrétneho typu od 2000 mm do 5000 mm.

Povolené uhly sklonu (dle ČSN EN 1398)
/ Ručný paletový vozík max. 5%     
/ Elektrický prepravný paletový vozík    max. 7%
/ Elektrický vysokozdvižný vozík max. 10%
/ Naftový alebo plynový vysokozdvižný vozík     max. 12%
 

Šírka vyrovnávacieho mostíka

Šírka nakladacieho mostíka závisí na šírke jednotlivých nákladných vozidiel a prekladaného tovaru. Najčastejšie je využívaná šírka 2 000 mm. Pri nakladaní a vykladaní pod úrovňou nakladacieho miesta alebo pri absencii navadzačov kolies sa doporučuje nakladacie mostíky o šírke 2 250 mm, najmä pri použití elektrických vozíkov alebo ručných paletových vozíkov.

 

Nosnosť vyrovnávacieho mostíka

Potrebná nosnosť vyrovnávacieho mostíka je hmotnosť najväčšieho prepravovaného nákladu (tj. súčet hmotnosti vezeného tovaru, vozíka vrátane batérií, obsluhy vozíka, prípadne ďalších prídavných zariadení). Vyrovnávacie mostíky Loading Systems je možné dodať s nosnosťou od 6.000 kg do 12.000 kg.

loading systems loading systems

twittertwitter youtubeyoutube instagraminstagram

minimapminimap LOADING
SYSTEMS
ve světě

luvenexluvenex tvorba
webových stránok

hosting